Connect with us

TERKINI

MEREMANG DENGAR ! Hebatnya bidadari bernama Siti Sarah Raissuddin

Published

on

MEREMANG DENGAR ! Hebatnya bidadari bernama Siti Sarah Raissuddin

viral rakaman video memaparkan pelakon dan pelawak, Shuib Sepahtu menceritakan kisah yang diterimanya daripada seorang individu menerusi voice note. Individu tersebut memaklumkan anaknya mimpi bertemu dengan All@hyarham Siti Sarah.

Menceritakan dengan lebih lanjut, individu tersebut berkata dia dikejutkan anak lebih kurang jam 4 pagi. Anak memberitahu dia bermimpi tiba di sebuah tempat yang sangat cantik. Di dalam mimpi itu, dia ternampak seorang perempuan duduk di atas kerusi. Kelihatannya seperti perempuan itu baru sahaja sampai kerana keadaannya yang terpinga-pinga melihat sekeliling.

Tidak lama kemudian, si anak melihat perempuan itu diserbu ramai kanak-kanak. Wajah kanak-kanak itu kelihatan seperti anak-anak Palestin. Si anak ada bertanyakan nama perempuan itu dan dia menjawab namanya ‘Sarah’. Mereka kemudiannya berjalan melihat keindahan tempat tersebut. Kata si anak, keadaan di situ sangat seronok dan mereka ada minum susu. Tidak lama kemudian, si anak melihat perempuan itu diserbu ramai kanak-kanak. Wajah kanak-kanak itu kelihatan seperti anak-anak Palestin. Si anak ada bertanyakan nama perempuan itu dan dia menjawab namanya ‘Sarah’. Mereka kemudiannya berjalan melihat keindahan tempat tersebut. Kata si anak, keadaan di situ sangat seronok dan mereka ada minum susu.

Selepas menceritakan mimpi itu, si anak bertanyakan ibunya adakah dia mengenali ‘Sarah’. Si ibu kemudiannya menunjukkan foto Siti Sarah melalui hasil carian di Youtube. Selepas ditunjukkan kepada anak, si anak mengakui itulah perempuan yang ditemukannya di dalam mimpi.

Menurut Shuib, dia sendiri tidak pasti sama ada kisah mimpi itu benar ataupun tidak. Namun, dia masih lagi menyimpan pesanan suara yang dihantar individu itu kepadanya.

Sumber artikel : ohmedia.my
Sumber gambar : google image
Sumber video : instagram dianaamir

cikguking tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya.
Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di cikguking.com

 

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

error: Content is protected !!